نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 98

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    irantahsil
    ايران تحصيل تخصصي ترين وب سايت علمي كشور در زمينه مشاوره تحصيلي , كنكور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ايجاد گشته تا بتواند با بهره گيري از برترين مشاوران و اساتيد علمي كشور پاسخگوي سوالات شما مردم عزيز باشد اميد است با عنايت حق تعالي و تلاش مجموعه اين مهم به نحو احسن انجام گيرد.

لینک دوستان

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 327
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 16
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 4
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 5
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 1
    بازدید هفته بازدید هفته : 21
    بازدید ماه بازدید ماه : 20
    بازدید سال بازدید سال : 148
    بازدید کلی بازدید کلی : 4708

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.222.115.120
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان irantahsil و آدرس irantahsil-720.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 98

نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 98

نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 98

پذیرش در رشته پزشکی آرزوی بسیاری از افراد است. خوشبختانه امکان تحقق این آرزو با توجه به  آزمون لیسانس به پزشکی  فراهم شده است. کلیه داوطلبانی که در این مدت زمان به سختی تلاش نموده‌اند و برای رسیدن به هدف خود بی‌وقفه درگیر درس و مطالعه بودند، امروز منتظر اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 98 می‌باشند.

نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 98 همانند سال‌های گذشته به صورت الکترونیک اعلام می‌شود . با توجه به اعلام شرایط از سوی دانشگاه تهران جهت ثبت نام در این آزمون ، آن دسته از داوطلبی که واجد شرایط محسوب نمی‌گردند و در این آزمون شرکت کرده‌اند، چنانچه موفق به پذیرش نشوند، مسئولیت آن بر عهده خود داوطلب خواهد بود و هیچ گونه حق اعتراضی بر این شرایط نخواهد بود.

آن دسته از داوطلبانی که پس از اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 98 به نتیجه خود معترض می‌باشند و این نتیجه را مورد قبول نمی‌دانند، می‌توانند در صورتی که این اعتراض در شرایط تعیین شده جای گیرد، لازم است حتماً نسبت به این اعتراض و ثبت آن اقدام نمایند. همچنین اسامی قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی هم‌زمان با اعلام نتایج قابل مشاهده خواهد بود.

 

جهت اطلاع دقیق از نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 98 ، اسامی قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی استفاده از سامانه اعلام نتایج ایران تحصیل تماس بگیرید

 9099072952 سراسر کشور  9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

 

اسامی قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی

 

اسامی قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی

اسامی قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی

 

اسامی قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی نیز ، همانند ثبت نام و اعلام نتایج به صورت اینترنتی خواهد بود. درنتیجه داوطلبان گرامی از مراجعه به واحد دانشگاه تهران جدا خودداری نمایند. لیست این اسامی در سایت دانشگاه تهران به صورت کامل قابل مشاهده خواهد بود. لذا با توجه به ظرفیت محدود این آزمون، نام تمامی افراد پذیرفته شده در همان سایت قابل مشاهده می‌باشند.

همان‌طور که ذکر گردید، با توجه به شرایط ثبت نامی که برای داوطلبان قرار داده شده است. چنانچه آزمون خود را درحد قبولی گذرانده‌اید، نام شما را در لیست اسامی قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی درج خواهد شد، با توجه به اینکه معافیت تحصیلی برای این آزمون منظور نمی‌گردد ، لذا آن دسته از داوطلبانی که کارت معافیت و یا پایان خدمت سربازی را دارا نمی‌باشند، در آزمون پذیرفته نخواهند شد.

برای اطلاع از اسامی قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی  و همچنین مشاهده نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 98 ، مشاوره قبولی لیسانس به پزشکی می‌توانید با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین و متخصصین ما آماده ارائه خدمات به شما داوطلبان عزیز می‌باشند. برای اطلاع دقیق از زمان انتشار این اسامی می‌توانید با متخصصین ما تماس حاصل نمایید تا به صورت دقیق از این زمان اطلاع یابید.

 

 

نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 98 همانند سال های گذشته به صورت الکترونیک و در سایت دانشگاه تهران منتشر خواهد گردید.

 

 

مشاهده نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 98

 

آن دسته از داوطلبانی که در آزمون لیسانس به پزشکی ثبت نام نموده‌اند و در جلسه آزمون حضور داشته اند، می‌توانند در زمان مقرر شده ، نسبت به مشاهده نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 98 اقدام نمایند. بدیهی است داوطلبانی که در این آزمون شرکت نداشته اند، نام آن‌ها در لیست اسامی قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی قرار نخواهد گرفت.

همانند سال‌های گذشته با توجه به اینکه دانشگاه تهران ، اقدام به برگزاری و ثبت نام آزمون می‌نماید، لذا تمامی داوطلبان عزیزی که در این آزمون شرکت کرده‌اند ، جهت مشاهدهنتایج آزمون لیسانس به پزشکی 98 نیز، لازم است به شاید دانشگاه تهران مراجعه نموده و کارنامه خود را دریافت نمایند.

لازم به ذکر است در صورت مغایرت هرگونه مدارک ضمیمه شده به هنگام ثبت نام با اصل مدارک پذیرفته‌شدگان ، غیرقانونی خواهد بود و  حتی در صورتی که نام داوطلب در لیست اسامی قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی قرار گرفته باشد نیز، لغو خواهد گردید و این پذیرش منتفی خواهد شد. بنابراین چنانچه قصد شرکت در این آزمون را دارید ابتدا در رابطه با شرایط و ضوابط آن به خوبی اطلاعات لازم را کسب نمایید.

 

اعتراض به نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 98

 

اعتراض به نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 98

اعتراض به نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 98

 

به هنگام انتشار نتایج آزمون لیسانس به پزشکی  معمولا هر ساله شاهد برخی از نارضایتی ها از سوی داوطلبان گرامی مبنی بر عدم مطابقت نتیجه منتشر شده با عملکرد آنان در آزمون می باشیم. لذا کلیه داوطلبینی که در این آزمون شرکت کرده اند، با توجه به تمام سختی ها و تلاش خود، مایلند نتیجه مطوب با به دست آورند و چنانچه این مغایرت وجود داشته باشد، نسبت به نتیجه فعلی معترض خواهند بود.

کلیه متقاضیان گرامی که نام آنها جزو اسامی پذیرفته شدگان آزمون لیسانس به پزشکی نمی باشند و یا نسبت به هر نوع دیگری در رابطه این آمون اعتراضی دارند ، می توانند با توجه به سایت دانشگاه تهران ، نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نمایند. متن مورد اعتراضی در بازه زمانی مشخص بررسی شده و در زمان مقرر نتیجه را به داوطلبان عزیز اعلام می دارند.

 

کانال اطلاع رسانی نتایج آزمون لیسانس به پزشکی

کانال اطلاع رسانی نتایج آزمون لیسانس به پزشکی

 

سامانه دریافت نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 98

 

سامانه دریافت نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 98 ایران تحصیل آماده ارائه خدمات به کلیه داوطلبان گرامی می باشد. تا آن دسته از داوطلبان عزیزی که مشکلاتی در رابطه با مشاهده این نتایج به هنگام دارند ، با استفاده از این سامانه تنها با برقرارای یک ارتباط ، نسبت به دریافت نتیجه اقدام نمایند. مشاورین و متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز ، آماده پاسخگویی به سوالات شما داوطلبان گرامی می باشند.

چنانچه نام شما در جدول اسامی قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی و ظرفیت پذیرش آزمون لیسانس به پزشکی قرار نگرفته است و نسبت به این نتیجه معترض می باشید نیز، می توانید با استفاده از سامانه نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 98 ایران تحصیل ، اعتراض خود را به ثبت برسانید. همچنین در رابطه با متن اعتراض و موارد مجاز برای اعتراض نیز، راهنمای های لازم را از سوی مشاورین و متخصصین ما دریافت نمایید.

برای برقراری ارتباط با متخصصین ایران تحصیل ، کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید مشاورین و متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز که شما مایل باشید آماده ارائه خدمات به شما داوطلبان گرامی می باشند. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید تا در رابطه با زمان نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 98 ، مرکز مشاوره تلفنی و همچنین نحوه مشاهده اسامی قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی اطلاعات لازم را کسب نمایید.

 

جهت اطلاع دقیق از نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 98 ، اسامی قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی سامانه اعلام نتایج ایران تحصیل با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099072952 سراسر کشور  9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

 

بیشتر بدانید

رشته پزشکی بدون کنکور 98

چگونه رشته پزشکی قبول شویم ؟

لیست رشته های بدون کنکور ارشد

شرایط نظام وظیفه دکتری

 منابع لیسانس به پزشکی 98

ثبت نام آزمون دکتری

زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی

ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی

 شرایط شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی

منابع آزمون لیسانس به پزشکی

 منابع آزمون لیسانس به دندانپزشکی

نتایج اولیه آمون دکتری

دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت

نتایج انتخاب رشته دکتری

نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 98

منبع : آزمون لیسانس به پزشکی 98




تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 25 مهر 1397 ساعت: 10:48
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: